سفارش تبلیغ
صبا ویژن

WWE Superstars Results - June. 18 , 2009

 

نام رویداد: سوپراستارز

تاریخ برگزاری: 18 ژوئن 2009

محل برگزاری: شارلوت، کارولینای شمالی و رونوک، ویرجینیا

 عکس های این هفته ی سوپراستارز (شامل 57 قطعه عکس) :: لینک دانلود | حجم: MB 3,61

 

پروموی آغازین زده میشه و مایکل کول و جری لاور به همه خوشامد میگن و اعلام میکنن که در مین ایونت امشب یک سیکس من تگ تیم مچ رو خواهیم داشت.

مسابقه اول :: سانتینو مارلا در برابر چاوو گررو

آهنگ سانتینو زده میشه و او به رینگ میره و شروع به صحبت کردن میکنه: چاوو باید خیلی ناراحت باشه که عمه اش واسه همیشه رفت خونشون. اما تقصیر من نبود بلکه سانتینا این کار رو کرد. امشب همچین چاوو رو بزنم که وقتی از خواب پا میشم اونو تو آیینه بیبینم و بعد از چاوو میخواد که وارد بشه. آهنگ چاوو زده میشه و حالا مسابقه آغاز میشه. چاوو به روی سانتینو کار میکنه. ابدومینال استر از چاوو. چاوو در گوشه ی رینگ قصد داره تا سانتینو رو بزنه که سانتینو از زیر پاهاش در میره. سانتینو چند حرکت قدرتی انجام میده و چاوو رو به بیرون از رینگ میندازه. به رینگ برمیگردیم. سانتینو به بالای طنابها میره تا فراگ اسپلش بزنه ولی وقتی میبینه که ارتفاع زیاده پشیمون میشه و میاد روی طناب دوم و از اونجا اسپلش رو میزنه اما چاوو با بوتی که به صورت سانتینو میزنه بلاک میکنه. چاوو رول آپ میکنه یک دو سه.

برنده مسابقه: چاوو گررو ( 3:52 دقیقه)

 عکس های این مسابقه (شامل 13 قطعه عکس) :: لینک دانلود

 

راء ریباند پخش میشه.

کامرشال.

مسابقه دوم :: زاک رایدر در برابر مایک ویلیامز

آهنگ رایدر زده میشه و او به داخل رینگ میره. حریفش ویلیامز داخل رینگ حضور داره. مسابقه آغاز میشه. ابتدا رایدر حمله میکنه اما ویلیامز بازی رو در اختیار میگیره و دراپ کیک و چند پانچ میزنه. رایدر بلاک میکنه و حالا آرم بار از رایدر. رایدر روی پای حریفش کار میکنه وحالا حرف رو برمیگردونه و زاک اتک میزنه و کاور میکنه یک دو سه.

برنده مسابقه: زاک رایدر ( 1:39 دقیقه)

 عکس های این مسابقه (شامل 10 قطعه عکس) :: لینک دانلود

 

مسابقه سوم :: ایو در برابر لیلا (داور مخصوص مسابقه, ماریا)

ابتدا ماریا به عنوان داور وارد میشه. لیلا و ایو هم وارد میشن و گزارشگران اعلام میکنن که این دو شش هفته هست که با هم درگیر هستند. مسابقه اغاز میشه. چند اسلم از هر دو نفر. لیلا به روی پای ایو کار میکنه. ایو خودش رو آزاد میکنه و حالا به روی لیلا کاور میکنه یک دو ... . کلوزلاین و دراپ کیک از ایو. حالا ایو سوپلکس میزنه و به هوا میپره و مون سالت میزنه و کاور میکنه یک دو سه.

برنده مسابقه: ایو ( 3:32 دقیقه)

 عکس های این مسابقه (شامل 15 قطعه عکس) :: لینک دانلود

 

بعد از مسابقه ماریا هر دو نفر رو دعوت میکنه تا با هم دست بدن. ایو و ماریا رینگ رو ترک میکنن و لیلا از داخل رینگ به اونها نگاه میکنه.

مین ایونت امشب یک بار دیگر معرفی میشه.

کامرشال.

دوربین چهره ی جیم راس و تاد گریشام رو نشون میده که در مورد مسابقه وورلد هویویت چمپینشیپ صحبت میکنن. پرومویی از اون مسابقه پخش میشه که سی ام پانک بعد از آسیب دیدگی پاش با پین کردن اج کمربند رو حفظ میکنه. جیم راس اعلام میکنه که در اسمک دان این هفته پانک در برابر ری و جف هاردی در برابر کریس جریکو قرار می گیرند.

 

مسابقه چهارم :: کریستین، کارلیتو و پریمو در برابر جک سوئگر و تیم هارت داینسی

ابتدا سوئگر وارد میشه و در حالیکه او در رینگ هست ما میری تا کامرشال رو تماشا کنیم. به رینگ برمیگردیم.هارت داینسی وارد شدند و حالا نوبت کریستین و تیم کولونز هست تا به ترتیب وارد بشن. مسابقه بین اسمیت و کارلیتو شروع میشه. کارلیتو بهتر کار میکنه و حالا با پریمو تگ میشه و با هم به اسمیت دبل دراپ کیک میزنن و اسمیت در اون سمت با سوئگر تگ میشه. دراپ کیک از پریمو و با کریستین تگ میشه. سانست فلیپ از کریستین و کاور میکنه یک دو ... . بازی در گوشه ی رینگ دنبال میشه و کریستین البو میزنه و دوباره پینفال میکنه که سوئگر کیکز اوت میکنه. تایسن کید و اسمیتحواس کریستین رو پرت میکنن و سوئگر اسلم میزنه و با اسمیت تگ میشه. اسمیت به روی طناب دوم میره و به روی دست کریستین فرود میاد. کریستین با پریمو تگ میشه و پریمو، اسمیت رو به بیرون از رینگ پرت میکنه و حالا کید میخواد دخالت کنه که پریمو او رو هم به روی اسمیت پرت میکنه و حالا میخواد به بالای طنابها بره تا به روی اونها اسپلش بزنه که ناتالیا از پاش میگیره و اجازه نمیده و اسمیت به رینگ برمیکرده و اونو به گوشه رینگ میندازه و سه نفری پریمو رو میزنن.کامرشال.

برمیگردیم. هدلاک از سوئگر به پریمو در گوشه ی رینگ و با اسمیت تگ میشه. نک بریکر از اسمیت و کاور میکنه یک دو ... . سرانجام کید هم به رینگ میاد و با اسمیت تگ میشه. اسمیت، پریمو رو نگه میداره و کید با دراپ کیک به سر پریمو میزنه و کاور میکنه یک دو ... . هدلاک از کید و سعی داره تا پریمو رو به گوشه رینگ بیاره. کید یک چرخ میزنه و با سوئگر دست میده. سوئگر در کنار طنابها پریمو رو رول آپ میکنه و کیک میزنه. پریمو شولدر میزنه و رول آپ میکنه یک دو ... . سوئگر از جاش بلند میشه و با اسمیت تگ میشه. دو پاوراسلم از اسمیت و حالا هدلاک میکنه. پریمو سعی داره تا با هم تیمی هاش تگ بشه اما اسمیت اونو به وسط رینگ برمیگردونه و خودش با کید تگ میشه. کید، پریمو رو به سمت طنابها هل میده و حالا هر دو همزمان به هم کلوزلاین میزنن و به زمین میفتن. پریمو موفق میشه تا با کارلیتو تگ بشه. کارلیتو به رینگ میاد و چند کلوزلاین و بعد هم اسپاین باستر میزنه و کاور میکنه یک دو ... . اسمیت به رینگ میاد و کارلیتو بهش دراپ کیک میزنه. سوئگر از پشت میاد و کارلیتو رو نقش زمین میکنه. کریستین به رینگ میاد و سوئگر رو به بیرون از رینگ میندازه و به روش اسپلش میزنه. پریمو هم به اسمیت کلوزلاین میزنه و هر دو به بیرون از رینگ میفتن. کارلیتو و کید داخل رینگ هستند. کید کیک میزنه و با اسپرینگ بورد به روی کارلیتو پرش میکنه که کارلیتو جاخالی میده و کید به روی پاهاش فرود میاد و کارلیتو به طور ناگهانی بک استبر میزنه و کاور میکنه یک دو سه.

برنده مسابقه: کریستین، کارلیتو و پریمو ( 12:05 دقیقه)

 عکس های این مسابقه (شامل 19 قطعه عکس) :: لینک دانلود

با تشکر...


» نظر
نوشته‌های آرشیو نشده